Samsung UE55KS8000UXRU - Инструкция по эксплуатации - Страница 24

Телевизоры Samsung UE55KS8000UXRU - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 60
Загружаем инструкцию
background image

The TV settings are lost after 5 minutes.

• 

The TV is in the 

Retail Mode

. Change the 

Usage Mode

 to 

Home Mode

. (

 >   

Settings

 > 

System

 > 

Expert Settings

 > 

Usage Mode

 > 

Home Mode

).

Intermittent Wi-Fi

• 

Make sure the TV has a network connection (

 >   

Settings

 > 

Network

 > 

Network Status

).

• 

Make sure the Wifi password is entered correctly.

• 

Check the distance between the TV and the Modem/Router. The distance should not exceed 15.2 m.

• 

Reduce interference by not using or turning off wireless devices. Also, verify that there are no obstacles between the TV 
and the Modem/Router.
(The Wi-Fi strength can be decreased by appliances, cordless phones, stone walls/fireplaces, etc.)

Single story

Multi story

Wireless router

Wireless repeater

• 

Contact your ISP and ask them to reset your network circuit to re-register the Mac addresses of your new Modem/Router 
and the TV.

Video App problems (Youtube etc)

• 

Change the DNS to 8.8.8.8. Select 

 >   

Settings

 > 

Network

 > 

Network Status

 > 

IP Settings

 > 

DNS setting

 > 

Enter 

manually

 > 

DNS Server

 > enter 8.8.8.8 > 

OK

.

• 

Reset by selecting 

 >   

Settings

 > 

Support

 > 

Self Diagnosis

 > 

Reset Smart Hub

.

What is Remote Support?

Samsung Remote Support service offers you one-on-one support with a Samsung Technician who can remotely:

• 

Diagnose your TV

• 

Adjust the TV settings for you

• 

Perform a factory reset on your TV

• 

Install recommended firmware updates

How does Remote Support work?

You can easily have a Samsung Tech service your TV remotely:

1. 

Call the Samsung Contact Centre and ask for remote support.

2. 

Open the menu on your TV and go to the 

Support

 section.

3. 

Select 

Remote Management

, then read and agree to the service agreements. When the PIN screen appears, provide the 

PIN number to the agent.

4. 

The agent will then access your TV.

English - 8

KS8000_RU_BN68-07862H-02_L04.indb   8

2016-04-20   오후 7:51:16

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Samsung UE55KS8000UXRU?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"