Philips Xenium E180 - Инструкция по эксплуатации - Страница 45

Смартфоны Philips Xenium E180 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 73
Загружаем инструкцию
background image

23

Pentru limitarea expunerii la undele radio, se recomandă reducerea duratei apelului făcut cu un 
telefon mobil sau utilizarea căştilor. Scopul acestor măsuri de precauţie este de păstra telefonul 
mobil la distanţă de cap şi corp.

Garanţie limitată

Ce acoperă această garanţie limitată?

Fabricantul îi garantează cumpărătorului iniţial din comerţul cu amănuntul („consumatorul” sau 
„dvs.”) că acest produs celular Philips şi toate accesoriile furnizate în pachetul original vândut de 
fabricant („produsul”) nu conţin defecte de material, proiectare şi manoperă în condiţii de utilizare 
normală, în conformitate cu instrucţiunile de utilizare şi în acord cu următorii termeni şi condiţii. 
Această garanţie limitată vizează numai consumatorul, pentru produse cumpărate şi utilizate în 
ţara unde s-a efectuat iniţial achiziţia. Garanţia limitată este valabilă numai în ţara prevăzută de 
fabricant pentru comercializarea produsului.

2.

Cât durează perioada de garanţie limitată?

Perioada de garanţie limitată a produsului durează UN (1) AN de la data achiziţionării produsului, 
pe baza dovezii de cumpărare valabile. Garanţia limitată pentru bateria reîncărcabilă Philips 
originală durează şase (6) luni de la data achiziţionării.

3.

Cum va proceda fabricantul dacă produsul conţine defecte materiale la nivel de material şi 

manoperă în timpul perioadei de garanţie limitată?

Pe parcursul perioadei de garanţie limitată, fabricantul sau reprezentantul său de service autorizat 
fie vor repara, fie vor înlocui, la discreţia lor, fără a percepe un tarif pentru piese sau manoperă, un 
produs cu defecte materiale prin piese noi sau recondiţionate sau prin produsul respectiv şi vor 
returna respectivul produs reparat sau înlocuit consumatorului în stare de funcţionare. Fabricantul 
va păstra piesele, modulele sau echipamentele defecte.
Produsul reparat sau înlocuit va fi acoperit de această garanţie limitată în intervalul perioadei de 
garanţie limitată iniţiale sau timp de nouăzeci (90) de zile de la data reparării sau înlocuirii, în 
funcţie de care dintre aceste două durate este mai lungă. Repararea sau înlocuirea produsului, la 
discreţia fabricantului, este singura dvs. cale de atac.

4.

Ce NU acoperă această garanţie limitată?

Această garanţie limitată nu acoperă:
a) Produse supuse utilizării incorecte, accidentelor, daunelor la livrare sau alte daune fizice, 
instalare incorectă, manipulare anormală în timpul funcţionării, neglijenţă, inundaţii, incendii, 
pătrunderea apei sau a altor lichide; sau
b) Produse deteriorate din cauza reparaţiilor, schimbărilor sau modificărilor operate de orice 
persoană neavizată de fabricant; sau
c) Produse cu probleme de recepţie sau funcţionare provocate de starea semnalului, fiabilitatea 
reţelei sau a sistemelor de cablu sau antenă; sau
d) Defecţiuni sau probleme ale produsului provocate prin utilizarea cu produse sau accesorii 
nefabricate de Philips; sau 
e) Produse de pe care s-au eliminat, modificat sau pe care au devenit ilizibile autocolantele privind 
garanţia/calitatea, numărul de serie al produsului sau numărul de serie electronic; sau 
f) Produse achiziţionate, folosite, depanate sau expediate pentru reparaţii din afara ţării unde s-a 
efectuat iniţial achiziţia sau utilizate în scopuri comerciale ori instituţionale (inclusiv, însă fără 
limitare la produse utilizate în scopuri de închiriere); sau 
g) Produse returnate fără dovada valabilă a achiziţiei sau la care dovada achiziţiei a fost modificată 
sau este ilizibilă.
h)Uzura normală sau cazurile de forţă majoră.

5.

Cum obţineţi service în garanţie?

a) Returnaţi produsul la un centru de service autorizat de fabricant. Puteţi contacta reprezentanţa 
fabricantului locală pentru a afla unde se află cel mai apropiat centru de service.
b)Cartela SIM trebuie să fie scoasă din produs înainte de a preda produsul către fabricant. 
Fabricantul nu îşi asumă răspunderea pentru deteriorarea sau pierderea cartelelor SIM sau a 
datelor conţinute de acestea.

E180_ENG_Book.book  Page 23  Tuesday, March 17, 2015  4:21 PM

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Philips Xenium E180?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"