NEC NP110 - Инструкция по эксплуатации - Страница 88

Проекторы NEC NP110 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 92
Загружаем инструкцию
background image

79

7. Приложение

 TravelCare Guide

TravelCare - a service for international travelers

This  product  is  eligible  for  “TravelCare”,  NEC’s  unique  international 
warranty.
Please note that TravelCare coverage differs in part from coverage under 
the warranty included with the product.

Services offered with TravelCare

This warranty allows customers to receive service on their product at the 
NEC and NEC-designated service stations in the countries listed herein 
when temporarily traveling internationally for business or pleasure.
For details on services offered by the different service stations, please 
refer to the “List of TravelCare Outlets” below.

1 Repair services

The product will be repaired and delivered within 10 business days, 
not including shipping time.
During the term of warranty, the cost of maintenance parts, labor costs 
for  repairs  and  shipping  costs  within  the  service  station’s  coverage 
area are covered by the warranty.

2 Replacement product rental service

If  the  customer  desires,  he  or  she  can  rent  a  replacement  product 
while the original product is being repaired.
Fee: US$200 for 12 days
This  fee  must  be  paid  at  the  local  service  station  in  cash  or  credit 
card. 
The US$200 rental fee is non-refundable even if the customer rents 
it less than 12 days before returning.
The replacement product will be delivered within 3 business days.
If the customer did not return the replacement product within 12 days, 
the customer will be charged the price of the unit.
If the customer returned the replacement product in a faulty or dam-
aged condition, the repair cost will be charged to the customer.
Note that this service is not offered in all countries and regions. Please 
refer to the “List of TravelCare Outlets”.
In addition, this replacement product rental service is not offered after 
the product’s warranty has expired.

Term of warranty

1

a.  Upon  presentation  of  the  warranty  or  receipt  received  upon 

purchase:

 

Valid for the term indicated on the warranty or the normal term 
of warranty for the country of purchase.

b.  When only the product is brought in:
 

Valid for a period of within 14 months of the date of manufacture 
indicated by the serial number attached to the product.

2  When a product whose term of warranty is expired is brought in:
  Repairs will be offered for a fee. In this case the customer is not eligible 

for the replacement product rental service.

3  In the following cases, repairs may be charged, even if the product’s 

warranty is still in effect:

1)  If the term of warranty, model name, serial number and name of 

the store of purchase are not indicated on the warranty or have 
been altered.

2)  Problems or damage caused by dropping or shocks during ship-

ment or movement by the customer or by improper handling by 
the customers.

3)  Problems or damage caused by improper usage or unwarrantable 

alterations or repairs by the customer.

4)  Problems or damage caused by fire, salt damage, gas damage, 

earthquakes, lightning damage, storm or flood damage or other 
natural  disasters  or  such  external  factors  as  dust,  cigarette 
smoke, abnormal voltage, etc.

5)  Problems or damage caused by use in hot or humid places, in 

vehicles, boats or ships, etc.

6)  Problems or damage caused by expendable supplies or devices 

connected to the product other than those designated by NEC.

7)  Problems caused by natural consumption, wear or deterioration 

of parts under normal usage conditions.

8)  Problems or damage to lamps and other expendable supplies, 

included parts or optional parts.

9)  Other  conditions  stipulated  in  the  warranty  included  with  the 

product also apply.

NOTE: The product can be used overseas with voltages indicated in the rating label on the product by using 
a power cable suited for the standards and power source voltage of the country in which the product is 
being used.

List of TravelCare Outlets

This list applies as of July 1, 2009.

For  the  most  up-to-date  information,  please  refer  to  the  websites  of  the 

service stations in the various countries on the List of TravelCare Outlets or 

to the NEC website at 

http://www.nec-display.com/global/index.html

.

In Europe

NEC Europe Ltd. / European Technical Centre

Address: 

Unit G, Stafford Park 12, Telford TF3 3BJ, U.K.

Telephone: 

+44 1952 237000

Fax Line: 

+44 1952 237006

Email Address: 

AFR@uk.neceur.com

WEB Address: 

http://www.neceur.com

(Regions Covered)

EU: 

Austria*,  Belgium*,  Bulgaria*,  Czech  Republic*,  Cyprus*,  Den

-

mark*,  Estonia*,  Finland*,  France*,  Germany*,  Greece*,  Hun

-

gary*, Ireland*, Italy*, Latvia*, Lithuania*, Luxembourg*, Malta*, 

The  Netherlands*,  Poland*,  Portugal*,  Romania*,  Slovakia*, 

Slovenia*, Spain*, Sweden* and the United Kingdom*

EEA: 

Norway*, Iceland and Liechtenstein

In North America

NEC Display Solutions of America, Inc.

Address: 

500 Park Boulevard, Suite 1100 Itasca, Illinois 60143, 

U.S.A.

Telephone: 

+1 800 836 0655

Fax Line: 

+1 800 356 2415

Email Address: 

vsd.tech-support@necdisplay.com

WEB Address: 

http://www.necdisplay.com/

(Regions Covered)

U.S.A. *, Canada*

In Oceania

AWA Limited.

Address: 

151 Arthur Street

 

Homebush West NSW 2140 Australia

Customer Call Centre

Telephone: 

0297647777

Fax Line: 

1300772688

Email Address: 

commercialsupport@awa.com.au

Если Вы находитесь в Австралии и нуждаетесь в технической под

-

держке,  обратитесь  в  компанию  AWA  по  телефону  1300366144,  и 

выберите опцию 4. Вы можете заказать гарантийное обслуживание 

по электронной почте:

commercialsupport@awa.com.au.

(Regions Covered)

Australia

Visual Group Ltd.

Address: 

28 Walls Road Penrose Auckland New Zealand

Telephone: 

095250740

Fax Line: 

095809607

Email Address: 

sarah.reed@visualgroup.co.nz

(Regions Covered)

New Zealand

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NEC NP110?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"