LENOVO IdeaCentre AIO 3 24ALC6 (F0G100S8UA) - Инструкция по эксплуатации - Страница 29

Моноблоки LENOVO IdeaCentre AIO 3 24ALC6 (F0G100S8UA) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 34
Загружаем инструкцию
background image

Call Lenovo

If you have tried to correct the problem yourself and still need help, you can call Lenovo Customer Support 
Center.

Before you contact Lenovo

Prepare the following before you contact Lenovo: 

1.  Record the problem symptoms and details: 

•  What is the problem? Is it continuous or intermittent?

•  Any error message or error code?

•  What operating system are you using? Which version?

•  Which software applications were running at the time of the problem?

•  Can the problem be reproduced? If so, how?

2.  Record the system information: 

•  Product name

•  Machine type and serial number

The following illustration shows where to find the machine type and serial number of your computer. 

Lenovo Customer Support Center

During the warranty period, you can call Lenovo Customer Support Center for help. 

Telephone numbers

For a list of the Lenovo Support phone numbers for your country or region, go to: 

https://pcsupport.lenovo.com/supportphonelist

Note:

Phone numbers are subject to change without notice. If the number for your country or region is not 

provided, contact your Lenovo reseller or Lenovo marketing representative.

Services available during the warranty period

•  Problem determination - Trained personnel are available to assist you with determining if you have a 

hardware problem and deciding what action is necessary to fix the problem.

•  Lenovo hardware repair - If the problem is determined to be caused by Lenovo hardware under warranty, 

trained service personnel are available to provide the applicable level of service.

•  Engineering change management - Occasionally, there might be changes that are required after a product 

has been sold. Lenovo or your reseller, if authorized by Lenovo, will make selected Engineering Changes 
(ECs) that apply to your hardware available.

Services not covered

•  Replacement or use of parts not manufactured for or by Lenovo or nonwarranted parts
•  Identification of software problem sources

Chapter 5

.

Help and support

23

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к LENOVO IdeaCentre AIO 3 24ALC6 (F0G100S8UA)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"