SteelSeries Prime+ - Инструкция по эксплуатации - Страница 26

Компьютерные мыши SteelSeries Prime+ - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 32
Загружаем инструкцию
background image

25

SteelSeries will provide its own remedies equivalent to those remedies in the consumer guarantee provisions 
of the Australian Consumer Law at any time within 24 months of the date of purchase. For the avoidance 
of doubt, SteelSeries acknowledges that the Australian Consumer Law may provide for remedies beyond 24 
months for a number of its products.

Summary of Australian statutory consumer guarantees

Consumer guarantees in relation to goods

The goods will be of acceptable quality, The goods will be fit for a particular purpose, The goods will match 
their description, The goods will match the sample or demonstration model, You have title to the goods, You 
have undisturbed possession of the goods, There are no undisclosed securities on the goods.
Consumer guarantees in relation to services

We will provide the services with due care and skill, The services will be fit for a particular purpose, The 
services will be provided within a reasonable time.
For SteelSeries-branded goods, in addition to the above, we also guarantee that we will provide repairs or 
spare parts for a reasonable time. Under Australian consumer law, the remedy you are entitled to if a product 
fails to meet a consumer guarantee will depend on whether the failure to comply with the guarantee is major 
or minor.
Minor failures to comply with a consumer guarantee can normally be fixed or resolved in a reasonable amount 
of time. In this case, the seller can choose to offer you a refund, replacement, repair or, in the case of services, 
resupply. If the seller does not fix the problem or takes too long, you may be able to get it fixed by someone 
else and recover the costs from the seller depending on the circumstances. 

Remedies for major failure with goods

Return the product and ask for a refund, Return the product and ask for an identical replacement, or one of 
similar value if reasonably available, Keep the product and ask for compensation for the drop in value caused 
by the problem. 

Remedies for major failure with services

Cancel the contract and pay a reasonable amount for the work done, or seek a refund, For money already 
paid, keep the contract and negotiate a reduced price for the drop in value of the service — this may mean 
asking for some of your money back if you have already paid.
For goods, there is a major failure to comply with a consumer guarantee when:

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к SteelSeries Prime+?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"