SteelSeries (62533) - Инструкция по эксплуатации - Страница 26

Компьютерные мыши SteelSeries (62533) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 32
Загружаем инструкцию
background image

25

Remedies for major failure with goods

Return the product and ask for a refund, Return the product and ask for an identical replacement, or one of 
similar value if reasonably available, Keep the product and ask for compensation for the drop in value caused 
by the problem. 

Remedies for major failure with services

Cancel the contract and pay a reasonable amount for the work done, or seek a refund, For money already 
paid, keep the contract and negotiate a reduced price for the drop in value of the service — this may mean 
asking for some of your money back if you have already paid.
For goods, there is a major failure to comply with a consumer guarantee when:

•   You would not have purchased the product if you had known about the problem.
•  The product is significantly different from the description, sample or demonstration model you were shown.
•  The product is substantially unfit for its normal purpose and cannot easily be made fit within a reasonable 

time.

•  The product is substantially unfit for a purpose that you told the supplier  about, and cannot easily be made 

fit within a reasonable time.

•  The product is unsafe. 

For services, there is a major failure to comply with a consumer guarantee when:

•   You would not have engaged the service if you had known the nature and extent of the problem.
•  The service does not meet the reasonable expectations for that type of service, and the problem cannot be 

rectified within a reasonable time.

•  You told the supplier that you wanted the service for a specific purpose, which was not fulfilled, and the 

problem could not be easily rectified within a reasonable time.

•  You told the supplier that you wanted a specific result, yet the service and end result failed to meet your 

specifications and could not be easily rectified within a reasonable time.

•  The supply of the service has created an unsafe situation.
For information on Australian consumer laws, please visit Australian consumer law website at http://www.
consumerlaw.gov.au.

Importer Name and Address:

 Ingram Micro Pty LTD / Level1, 61 Dunning Avenue. Rosebery NSW 2018

Telephone technical support:

 +61-2-9381-6000

この装置は、クラスB機器です。この装置は、住宅環境で使用することを目的とし ていますが、この装置

がラジオやテレビジョン受信機に近接して使用されると、受 信障害を引き起こすことがあります。 取扱

説明書に従って正しい取り扱いをして下さい。 VCCI-B

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к SteelSeries (62533)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"