Philips HD7810 - Инструкция по эксплуатации - Страница 18

Кофеварка Philips HD7810 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 90
Загружаем инструкцию
background image

Problem

Solution

The SENSEO

®

 coffee 

machine brews only a small 
quantity of coffee or no 
coffee at all when it is used 

for the irst time.

You have not lushed the machine properly before irst use. As a result, 

the boiler is not or not completely illed. Flush the machine properly (see 

chapter ‘Preparing the machine for use’) before you brew another cup of 
coffee.

The lid cannot be closed 
properly.

Perhaps a used coffee pod is sticking to the water distribution disc. If this is 
the case, remove the used pod.

The machine has been 
stored in a room that was 
not frost-free.

Contact the Philips Consumer Care Centre in your countr y.

The SENSEO

®

  coffee is 

not strong enough.

Make sure that:

you have used the correct number of pods and have pressed the right 
button. Use 1 pod in combination with the 1-cup pod holder 

°

 and the 

1-cup button  

°

. Use 2 pods in combination with the 2-cup pod holder 

°°

 and the 2-cup button  

°°

;

you have placed the coffee pod(s) properly in the centre of the pod 
holder, to prevent water from escaping along the edge of the pod(s). 
When you use two coffee pods on top of each other, make sure that the 
convex sides of both pods point downwards and press the pods lightly 
into the pod holder ;

you have not used the same pod twice by accident;

the coffee in the pod is evenly distributed;

If you prefer a more robust lavour, SENSEO

®

 coffee pods with a stronger 

blend are available.

The SENSEO

®

 coffee is 

too strong.

If you prefer a milder lavour, SENSEO

®

 coffee pods with a milder blend 

are available.

The coffee is not hot 
enough.

Do not use cups that are too large, as they cause the coffee to get cold 
more quickly. When you use cups, make sure they have a capacity of 
150ml. When you use a mug, make sure it has a capacity of 280ml.

Water and steam have 
leaked from the bottom of 
the appliance in a fast way.

Your SENSEO

®

 machine has a technical malfunction and has drained all 

water for safety reasons. The machine is blocked and does not function 
anymore. For assistance, please visit our website www.senseo.com or take 
the machine to a Philips ser vice centre.

EnglisH

18

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Philips HD7810?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"