Кофеварка Philips 5000 EP5310/20 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Šifra
pogreške
Problem
Moguće rješenje
04
Sklop za kuhanje nije
pravilno postavljen.
Isključite aparat na glavnom prekidaču. Uklonite sklop za
kuhanje i ponovno ga umetnite. Prije ponovnog umetanja
provjerite je li sklop za kuhanje u ispravnom položaju.
Provjerite poglavlje "Rukovanje sklopom za kuhanje" ili
posjetite
www.philips.com/coffee-care
za detaljne
videoupute. Zatim ponovno uključite aparat.
05
U sklop za vodu ušao je
zrak.
Ponovno pokrenite aparat tako da ga isključite pa ponovo
uključite pomoću glavnog prekidača. Ako to funkcionira,
natočite 2 – 3 šalice vruće vode. Očistite aparat od kamenca
ako to niste dugo izvršili.
Filtar AquaClean nije
pravilno pripremljen
prije postavljanja ili je
začepljen.
Uklonite filtar AquaClean i ponovo pokušajte skuhati kavu. Ako
to funkcionira, provjerite je li filtar AquaClean pravilno
pripremljen prije ponovnog postavljanja. Vratite filtar
AquaClean natrag u spremnik za vodu. Ako i dalje ne
funkcionira, filtar je začepljen i treba ga zamijeniti.
14
Aparat se pregrijao.
Isključite aparat pa ga nakon 30 minuta ponovno uključite.
Naručivanje dodataka
Za čišćenje i uklanjanje kamenca iz aparata koristite samo Philips proizvode za održavanje. Te
proizvode možete kupiti kod svojeg lokalnog trgovca, u ovlaštenom servisnom centru ili na internetu
na
www.shop.philips.com/service
. Kako biste na internetu pronašli kompletan popis pričuvnih
dijelova, unesite broj modela svojeg aparata. Broj modela možete pronaći na unutarnjoj strani
servisnih vratašca.
Proizvodi za održavanje i kataloški brojevi:
- Otopina za uklanjanje kamenca CA6700
- Filtar AquaClean CA6903
- Mast za sklop za kuhanje HD5061
- Tablete za uklanjanje ulja kave CA6704
- Sredstvo za čišćenje kruga kretanja mlijeka CA6705
- Komplet za održavanje CA6707
Rješavanje problema
U ovom je poglavlju sažetak većine uobičajenih problema s kojima se možete susresti upotrebom
aparata. Videopodrška i potpun popis često postavljanih pitanja dostupni su na
www.philips.com/coffee-care
. Ako problem ne možete riješiti, kontaktirajte centar za korisničku
podršku tvrtke u svojoj zemlji. Detalje o kontaktima provjerite na jamstvenom letku.
Problem
Uzrok
Rješenje
Podloga za sakupljanje
brzo se puni.
To je uobičajeno. Aparat koristi
vodu za ispiranje unutarnjeg
sklopa i sklopa za kuhanje.
Nešto vode kola unutarnjim
sustavom izravno u podlogu za
sakupljanje.
Kada na poklopcu podloge za kapanje
iskoči indikator "podloga za kapanje je
puna", ispraznite je.
54
Hrvatski
Содержание
- 218 Подготовка фильтра AquaClean к активации
- 219 Измерение жесткости воды; Работа с панелью управления
- 220 Приготовление напитков; Приготовление кофейных напитков; Приготовление напитков на молочной основе
- 221 Персонализация напитков; Настройка объема кофе и молока
- 222 Извлечение варочной группы из кофемашины
- 223 Очистка и уход; Таблица по уходу за прибором.
- 224 Очистка варочной группы
- 225 Смазывание варочной группы; Очистка сосуда для молока; Быстрая очистка сосуда для молока
- 226 Снятие носика для подачи молока; Установка сосуда для молока на место; Ежемесячная очистка сосуда для молока
- 227 Процесс очистки от накипи
- 228 Значки предупреждений и коды ошибок; Расшифровка значков предупреждений
- 229 Описание кодов ошибок
- 230 Заказ аксессуаров
- 234 Технические характеристики
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)