Philips Xenium E218 Green - Инструкция по эксплуатации - Страница 19

Кнопочные телефоны Philips Xenium E218 Green - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 24
Загружаем инструкцию
background image

18

g) defecte ce reesă din lucrul nesatisfăcător a reţelelor celulare, capacitatea 
insuficientă a reţelei şi puterea semnalului radio, lucru la frontieră sau în afara
reţelei,  inclusiv  datorită  caracteristicilor  geografice  ale  zonei  şi  a  clădirilor 
amplasate. 
3. Dacă în timpul perioadei de garanţie, accesoriul din complectație a fost înlocuit 
pe  un  accesoriu  nerecomandat  de  producător,  apoi  consumatorul  pierde  dreptul 
de  a  beneficia  de  deservire  în  garanţie,  inclusiv  dreptul  la  despăgubiri. 
Deteriorarea  sigiliilor,  timbrelor  şi  a  altor  elemente  de  securitate,  precum  şi 
prezenţa urmelor de modificări neautorizate. 
4.  În  timpul  perioadei  de  garanţie,  Clientul  este  în  drept  să  ceară  Producatorului 
eliminarea  defectele  detectate  cu  prezentarea  în  mod  corespunzător  a 
completației,  cartei  de  garanţie  şi  dovada  de  cumpărare  (cec  etc).  În  absenţa 
datelor vânzării, Perioada de garanţie se calculează de la data fabricării produsului. 
5.  Cumpărătorul  este  responsabil  pentru toate  costurile  de  transport  a  produsului 
spre un centru de service autorizat. 

14

Deservirea în garanţie este disponibilă numai în ţara de achiziţie.
Aceste garanţii se extinde numai la defectele cu caracter industrial.
1. Garanţie nu acoperă următoarele elemente şi daune:
(căşti cu fir, pungi, benzi,software suplimentare, etc);
b) părţi a produsului supuse uzurii normale;
c) daune mecanice.
2. Garanţie nu se aplică la produsele a căror deficienţe sunt:
a) cauzate de utilizarea neglijentă, utilizarea accesoriilor necorespunzătoare,
încălcare prevederilor descrise în manualul de utilizare, inclusiv сele apărute în
urma expunerii produsului la temperaturi ridicate sau scăzute, umeditate ridicat
sau praf, necorespunderea cu standartele stabilite a parametrilor de alimentare, de
telecomunicaţii şi reţelelor de cablu, pătrunderea în interiorul produsului a
lichidelor, insectelor şi altor substanţe străine, fiinţe şi obiecte;
b) defectele cauzate de depozitarea sau utilizare necorespunzătoare a
echipamentelor electrice;
c) defectele cauzate de utilizarea accesoriilor şi / sau orice alte dispozitive care nu
sunt recomandate de producător;
d) dacă a avut loc un scurt-circuit, sunt deteriorate contactele sau stratul izolator,
există semne de intervenţie;
e) numărul de serie sau altă informaţie a fost ştearsă, distrusă sau alterată;
f) defecte cauzate de dezastre naturale (inunda ţii, incendii, fulgere, etc);
g) defecte ce reesă din lucrul nesatisfăcător a reţelelor celulare, capacitatea
insuficientă a reţelei şi puterea semnalului radio, lucru la frontieră sau în afara
reţelei, inclusiv datorită caracteristicilor geografice ale zonei şi a clădirilor
amplasate.
3. Dacă în timpul perioadei de garanţie, accesoriul din complectație a fost înlocuit
pe un accesoriu nerecomandat de producător, apoi consumatorul pierde dreptul
de a beneficia de deservire în garanţie, inclusiv dreptul la despăgubiri.
Deteriorarea sigiliilor, timbrelor şi a altor elemente de securitate, precum
prezenţa urmelor de modificări neautorizate.
4. În timpul perioadei de garanţie, Clientul este în drept să ceară Producatorului
eliminarea defectele detectate cu prezentarea în mod corespunzător a
completației, cartei de garanţie şi dovada de cumpărare (cec etc). În absenţ
datelor vânzării, Perioada de garanţie se calculează de la data fabricării produsului.
5. Cumpărătorul este responsabil pentru toate costurile de transport a produsului
spre un centru de service autorizat.

6. În  nici  un  caz  Producătorul  nu  este  răspunzător  pentru  orice  pierdere
accidentală sau daună, inclusiv a profiturilor pierdute, pierderea sau incapacitatea 
de  a  utiliza  informaţii,  date  confidenţiale  sau  încălcarea  confidenţialității  acestora, 
recuperarea  costurilor  informaţiei  sau  pierderilor  de  date  rezultate  din 
întreruperea activităţii de orice natură care decurg din utilizarea sau incapacitatea 
de a folosi produsul. 
7. Producatorul alege calea pentru a remedia defectul. 
8. În  caz  de  înlocuire  totală  sau  parţială  a  produsului,  noul  produs  aparţine 
persoanei  care  la  prezentat  cu  drepturi  de  garan ţie.  În  acest  caz,  produsul  defect 
sau componentele sale sunt înapoiate producătorului. 
9. Card de Garanţie este valabilă numai atunci când este corect completat  şi are un 
sigiliu (Ştampila) a vânzătorul, informaţiia despre client e completă despre client şi 
este prezentă semnătură lui. 

 Service Center 

   

DOCTOR GSM

S.R.L. FURNIZOR PRIM

Adresa: MD-2042, Republica Moldova, Chișinău, bulevardul Ștefan cel Mare și Sfint 128

Telefon: 

+ (373) 79224400

 

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Philips Xenium E218 Green?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"